maandag 18 januari 2016

ICT beheer 24/7

‘I have not failed. I’ve just found 10.000 ways that won’t work.’
Thomas A. Edison 1847-1931, inventor & entrepreneur

 

Als ondernemer of ICT verantwoordelijke staat u voortdurend voor keuzes. Het valt niet mee om alle ontwikkelingen bij te houden en de juiste keuzes te maken. De luxe om het 10.000 keer fout te doen, heeft u meestal niet. De toekomst van ICT beheer gaat van reactief naar proactief en met de bestaande en opkomende 24 uurs economie moet uw ICT omgeving “het 24/7 gewoon doen!”
Wat is uw beleid op het gebied van netwerkbeheer en ondersteuning? Hoe betrouwbaar zijn uw systemen en hoe weet u dat de kans op storingen minimaal is? En dat allemaal 24/7, dus ook in de weekenden.

 

Itass gelooft in het principe dat organisaties en ondernemers zich moeten richten op hun eigen corebusiness. ICT is een uitstekend middel, maar voor uw organisatie geen doel op zich. Onze klanten vertrouwen op hun ICT partner. Itass zorgt met 24/7 support voor continuïteit binnen uw organisatie. Ook bij u op locatie als het nodig is! U kunt ons 24/7 benaderen voor ondersteuning.
U en uw medewerkers kunnen zich daardoor volledig op uw eigen klanten en organisatie richten. Wij richten ons op uw ICT omgeving.

 

Zeer recent is er bij een klant van ons de internetverbinding uitgevallen. Dit was op een zondag en onze klant heeft via de internetlijn onder andere de telefonie en alarmering ontsloten. Gebruikers werken daar 24/7. Gezien de urgentie waren we al snel ter plekke en hebben we samen met de leverancier van de verbindingen er voor gezorgd dat iedereen dezelfde avond weer aan het werk kon.

 

Zoals u weet is onze supportafdeling standaard elke werkdag vanaf 7.00 uur te bereiken. Bent u geïnteresseerd in 24/7 support of wilt u de mogelijkheden van een betrouwbare partner bekijken?

 

Vraag het itass! Bel: 088 – 888 0 700