IT-oplossingen industrie

Met werkplekautomatisering van Itass is uw IT in goede handen. Wij onderhouden uw systemen pro-actief, zorgen voor intern en remote onderhoud en garanderen een hoge beschikbaarheid en continuïteit van uw werkplekautomatisering. Doet er zich onverhoopt toch een storing voor? De servicedesk van Itass staat altijd voor uw klaar. Onze servicedesk is 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar via mail en telefoon voor incidenten en problemen. Door onze goede interne verslaglegging zijn onze medewerkers altijd op de hoogte van de laatste stand van zaken in uw organisatie.

 

Werken met SLA

Onze servicedesk werkt volgens een Service Level Agreement. In de SLA leggen we samen met u vast welke dienstverlening Itass biedt en maken we afspraken over reactie- en oplostijden. De afgesproken servicelevels worden regelmatig gerapporteerd.

Onze productie wordt steeds afhankelijker van onze automatisering. Hoe kan Itass ondersteunen?