Servicedesk Itass

Overdag, ’s avonds of in het weekend. De servicedesk van Itass staat altijd voor u klaar. Onze servicedesk is 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar via mail en telefoon voor incidenten en problemen. U en uw medewerkers kunnen hier terecht voor alle IT vragen. Door onze goede interne verslaglegging zijn onze medewerkers altijd op de hoogte van de laatste stand van zaken in uw organisatie.

 

Werken met SLA

Onze servicedesk werkt volgens een Service Level Agreement. In de SLA leggen we samen met u vast welke dienstverlening Itass biedt en maken we afspraken over reactie- en oplostijden. De afgesproken servicelevels worden regelmatig gerapporteerd.

 

Itass heeft vanzelfsprekend de procesinrichting volgens ITIL en/of Microsoft Operations Framework geĆÆmplementeerd. Alle medewerkers hebben ITIL Foundation als basisopleiding. ITIL en/of vergelijkbare procesinrichtingsmethodieken zoals Microsoft Operations Framework zijn geen doel op zich, maar goed ingericht en geaccepteerd is het een belangrijke voorwaarde (zo niet een noodzakelijke) om professioneel support en beheer te kunnen leveren.

Krijg ik altijd iemand aan de lijn die mij en mijn organisatie goed kent?